15 Kasım 2015 Pazar

Not #7

Gençler geçtim! Direksiyon sınavını geçtim!
Ya diyordum ki kesin kaldım ben. Çünkü 3 hatam vardı ve yine heyecanıma yenildim.
Üniversite sınavında da olmuştu bu. Şimdi siz dediniz dimi, bu kız nasıl psikoloji okuyacak da insanlara faydalı olacak diye ehehhe.


Bir de kurul üyesine çemkirdim frene bastı diye beni streslendiriyorsunuz siz dedim. Yine de geçtim ya la.
Normalde şanssızlık peşimi bırakmaz ama kurul üyelerim ve hocam gerçekten çok iyiydiler.
Ablam da girdi, hatta nüfus cüzdanının kayıp olduğunu son 1 saat kala fark etti. Onu da bir şekilde hallettik ve o da geçti. Gençler böyle şeyleri kontrol edin kendinize güveniyorsanız bile. :D 
Çarşamba büyük sınav var. Diğer bir adıyla hazırlık vizesi ehehe. 
Gram çalışmadım. Çünkü sürücü kursu sınava gireceğimizi bir gün önce söyledi.
Gittim belgeleri aldım, oradaki sekretere de çemkirdim bu nasıl sistem diye. Şimdi okuyunca ne olmuş bana ya hu diyorum. Mülayim bir insandım ben. :D 
Haftasonum direksiyon sınavına kaynadı yani. Şu iki gün bir şeyler yapmaya çalışacağım artık. 
Bu arada kitap okuyamıyorum ya. Koca koca iki kitap bitirince bir dedim herhalde artık tamam diye, gitmiyor. :D 
Neyse bir stresten kurtuldum en azından. 
Acaba ne zaman kar yağacak? Onu da özledim ya hu. 




8 yorum:

  1. kar dedin içim gitti kalem fili... bizim burada kar yağmadığından geçen yıl arkadaşlar ile su savaşı yapmıştık. o denli kar topu savaşına özlemim vardır. ayrıca çok sevindim ki! ^^ ah, keşke ben de geçebilsem. iki defa girmiş ve üçüncüyü bekler olmuşumdur direksiyon sınavında. bu yaz galiba tekrar deneyeceğim. sonum taksi filminde sınava yirmi bir kere giren emilien gibi olacak diye korkarım, gerçi sınav giriş hakkını ele alırsak olmazda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar özletti kendini ne zaman gelecek bakalım buralara? :)
      Aaa kötü olmuş ya, komisyon üyeleri iyi denk gelirse inşallah bu sefer geçersin.
      Zaten 3, 4 olanlara fazla takılmadan geçiriyorlar diye biliyorum :)

      Sil
  2. Bir arkadaşım oturunca fark etti.Evden getirirler biz turu tamamlayana kadar demiş kabul etmemişler. Sen şanslısın erken fark etmişsin bizimkinin hocalar uyuz çıkıp kabul etmemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ve ablamın sınavı arasında 1 buçuk saat vardı ve biz aslında gidip gezsek mi diyorduk, hoca gitmeyin dedi.
      O şekilde fark ettik yoksa onun sonu da böyle biterdi :/

      Sil
  3. sevgili blogcanımız, sınavı geçtiğin için şimmmdiden ehliyetciğin hayırlı olsun ❤️ vizenin de iyi geçeceğine eminiz ;) halledecek duruş var sende :) merak etme :) bu arada vizenden sonra haber et nasıl geçtiğini ❤️ öptük seniii, kolay gelsiiinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, vizeyi atlattım ya iyi geldi :) Hayırlı blogcanlar ♥

      Sil
  4. Hayırlı olsun :) Mesajların gerçekten gülümsetiyor insanı :)

    YanıtlaSil