20 Eylül 2015 Pazar

Mim: Blogger Life

Blogcanım Sıla'dan yine güzel bir mim geldi. Ya ben onun cevaplarını çok beğeniyorum da, benimkiler bana o kadar eğlenceli gelmiyor. Onun cevapları için de tık tık! :)



Başlayalım madem.

1. Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir?
Blogger deyince aklıma gizli insanlar, yazmak ve kitaplar geliyor. Kitap yorumları okumayı daha çok tercih ettiğimden sanırım.

2. Kişisel bloglar mı yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?
Kişisel blogları daha çok tercih ediyorum. Gezi bloglarını da severim ama. Fok Bıyığı ikisini birden yapıyor mesela. :) 

3. Blogger olmanızda etkili 3 şey nedir?
Blog açmadan önce birkaç bloga denk geldim ve hoşuma gitti. Özellikle kitaplara yorum kısmı. Sonra dedim ki canım sıkkın olursa bundan da bahsederim, ne de olsa kimse beni bilmiyor ve sadece anlattığım kadarıyla yorum yapabilirler. Son olarak yeni insanlar tanıma fikri hoşuma gitti.

4. Örnek aldığınız bloggerlar var mı?
Kristal Kitap çok sevdiğim bir blog, blog sahibi de çok cana yakın. Ayrıca kitap arşivi müthiş. 

5. Şu anki mesleğiniz ne ya da ne seçeceksiniz?
Blog sorularından sonra bunu görünce dedim ne oluyor :D Şu an öğrenciyim, yeni psikoloji bölümü kazandım. Sanırım psikolog adayı oluyorum. :D

Benim cevaplar biraz ciddi oldu sanki. Neyse artık :D

Kimi mimleseemmm?
Ms. Amaril mimlemeden olmaz.
Fok Bıyığı mimlemeyi çok severim :D
Naz'lı Kitaplık bayağıdır ortalıkta yok, mim dönmek için en iyi yol :D
Son olarak yeni arkadaşım Çoluk Çocuk Bunlar diyorum. 

8 yorum:

  1. yaa ama sen çok tatlısın çok teşekkür ederiimm ^.^ hazırlıyorum mimi yayınlıcam bi iki güne. Ne zamandır da gezi yazısı giremedim kısa yolculukları yazmıyorum diye. onları da eklicem artık. Ve kitap blogları cidden insanı gaza getiriyor ya bende arttırıyorum okumayı sayelerınde bir dolu yeni yazarla tanıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatlılığın gezgin blogcanım *.* Bence de büyük küçük yazmalısın, okuması keyifli oluyor! Artık okula başlıyorum ya şükür, ben de ufaktan gezilere başlamak istiyorum ama bakalım :))

      Sil
  2. http://fokbiyigii.blogspot.com.tr/2015/09/blogger-lifemim.html ehehe dayanamadım yaptım bile :D

    YanıtlaSil
  3. Mim için çok teşekkürleer :D Kısa sürede yapmaya çalışacağım ^^

    YanıtlaSil
  4. vaaay psikolog adayısın ya şimdi düşünseene bir mim yapıyorsun işte cevaplara göre psikolojik saplantıları psikanaliz falan ediyorsun cümlemde süper (!) oldu :D ellerine sağlııııııık seni de mimlenecekler listeme aldım taze kan kardeş haberin olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha blogcanım senin cevapların bile insana enerji veriyor ya :D

      Sil