24 Ağustos 2015 Pazartesi

Doctor Who: 11. Doktorun Son Direnişi

Doctor Who bilmeyen var mı?
Bence çok tatlı bir dizi. Son doktoru bile sevdim :D
Ama, bende Matt'in yerini kimse alamadı, alamayacak. Zaten diziye onu görüp de başladım. 
David de iyiydi ve hiçbir şekilde doktor kıyaslamasına girmiyorum. Matt bende başka, o kadar.
Matt hatırlarsanız Noel Kasabası'nda uzun yıllar kalmak zorunda kalmıştı. İşte bu kitapta orada kaldığı süre boyunca başına gelen dört olaydan bahsediliyor. Aynı zamanda doktorun adım adım nasıl yaşlandığına da şahit oluyoruz.
Hatta bir bacağını kaybetmiş oluyor falan, içim cız etti oralardaaaa. 


Şimdi Noelde şöyle bir sistem var. Birincisi adamların kar makinesi var :D
İkincisi dışarıdan gelecek herhangi bir teknolojik sinyali yakalayan sistemleri var. O yüzden düşmanlar içeri öyle elini kolunu sallaya sallaya giremiyor ve radara takılmamak için çeşitli yollara başvuruyorlar. İlk hikayede içeri gizlice sızan Buz Savaşçıları oldu.
Doktor onlarla bir güzel oyun oynadı ve postaladı Noel'den :D
Bunlardan beni en çok etkileyen Mara'nın olduğu kısım oldu. Çünkü neden, doktor orada onunla çok güzel konuştu. 
Neyse okuyup hepsini ayrı ayrı yaşayın. Okurken gerçekten olayların içinde hissediyorsunuz. Doktorla düşünüyor, koşuyor, gülüyorsunuz. 
Birkaç replik bırakayım ve gideyim. :)

"Yüzyıllardır buradayım, bir an olsun rahat vermediler..."

"...İyi bir kovalamacanın yerini hiçbir şey tutmaz. Bayılırım kovalamacalara. Kalbine iyi egzersiz olur."

"...Gerçi hiç tökezlemeden yolculuk etmek sıkıcı olurdu..."

"Kafamda bazı teoriler var. Ama konudan sapmayalım. Buraya Tiberius Gluck'ı bulmaya geldik, tahminlerimizle birbirimizi ürpertmeye değil..."

"Eskiden olayların nabzını ben tutardım. Şimdi kendi nabzımı zor tutuyorum."

"Eh tabii, hava sıfırın altındayken Twister oynarsak olacağı bu. İnsanlarla epey içli dışlı oluyorsun."

"...Yaşlanmış olabilirim ama sana bir şey söyleyeyim mi? Bu beni iki katı tehlikeli yapıyor. Çünkü artık hiçbir şey umurumda değil. Az vaktim kaldı. Madem gidiciyim, savaşarak giderim ben de." 

Aslanım benim bee!!!!

Çok eğlendim, sevdim, hikayeler çok güzeldi, anlatım çok güzeldi, kapakta Matt var. 
Bence alın, okuyun ve okuyun ve okuyun. :)

2 yorum:

  1. "...İyi bir kovalamacanın yerini hiçbir şey tutmaz. Bayılırım kovalamacalara. Kalbine iyi egzersiz olur." Doktor :)))

    YanıtlaSil